You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "the tulipe violette" is male
  • "the tulipe violette" started this thread

Date of registration: 21. January 2016

Occupation: routier

• Send private message

1

Monday, 14. January 2019, 04:22

offre de la semaine

cc :

pour les offres de la semaine encore des problemes de recuperation.

celle de samedi : 1 moyenne potion HP noble boost et potion boost HP idem pour les MP

donc 2 de chaques = 8 POTIONS et apres 15/20 mm rien dans l'onglet cadeaux du shop.

donc je regarde encore l'offre et je m'appercois que la noble boost et noter 25000 alors que dans le shop et note 15000

1er erreur.

2 éme erreur quand je regarde dans mon inventaire pour la noble il y a noter platine.

celle de lundi idem pour l'offre 1 potion force et dexterité 3 de chaque encore rien dans l'onglet cadeaux.

JE VEUT PAS ETRE MALPOLIS mais il y en a plein l'arriére train de vos erreur. :cursing::cursing::cursing::cursing::cursing::cursing:

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

• "the tulipe violette" is male
  • "the tulipe violette" started this thread

Date of registration: 21. January 2016

Occupation: routier

• Send private message

2

Monday, 14. January 2019, 12:44

cc :

c'est bon ils ont retifier le tir ce matin les cadeaux etaient la MERCI LC. ;):P:D:thumbsup:

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook