You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

FLUSHGANG

Rising Star

• "FLUSHGANG" started this thread

Date of registration: 29. April 2015

• Send private message

1

Wednesday, 3. February 2016, 17:10

Libros manos de viento y pasos de aire

¿Donde dropean estos libros?

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Date of registration: 23. November 2015

• Send private message

2

Wednesday, 3. February 2016, 18:34

loco haz un solo post con todas las preguntas que tengas que vas a petar el foro

• Activate Facebook

indigente

Rising Star

• "indigente" is male

Date of registration: 15. August 2015

• Send private message

3

Wednesday, 3. February 2016, 18:56

Hola, bueno cuando estabamos en el SA podias conseguir las cajas doradas de libros en gruta raiz en Eghea, pero aqui tambien puedes conseguir las cajas en Tarian. En los yeti horribles salen de estas cajas y pude comprobar que no importa el nivel ya que fui con un pj de 177 y los yeti son 165 o 166 o por ahi y dropean igual, no se si otros mobs las dropearan en ese mapa. Esto en el servidor italiano creo que tu juegas en el europeo pero no creo que sea diferente.

En el fondo no soy bueno.
  • Activate Facebook

0T0

Rising Star

Date of registration: 2. October 2015

• Send private message

4

Wednesday, 3. February 2016, 20:56

Los primeros los bueyes los dropean que da gusto tambien mientras que entrenas pets ya que son pasivos

• Activate Facebook