You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Hadla

Game Master (fr)

• "Hadla" started this thread

Date of registration: 13. August 2016

• Send private message

1

Saturday, 13. August 2016, 16:55

[GM]Hadla (Retired)

Bonjour la communauté.

Je suis l'invocateur Hadla un voyageur curieux et passionné dans le monde d'Iris.

Je suis heureux de vous faire connaître mon intégration dans l'équipe de Last Chaos France au rang de TGM.

Je me tiens à votre disposition pour toutes vos questions, n'hésitez pas à me MP sur le forum,ou à me demander sur le jeu je vous donnerai une réponse .

Bon jeu à tous et à très vite .
  • Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Hadla

Game Master (fr)

• Send private message

2

Wednesday, 24. August 2016, 21:35

Bonsoir la communauté .

C'est avec une immense joie ,que je vous fais connaitre ma promotion au rang de GM.
Je reste tout autant à votre disposition .

Bon jeu à tous.

• Activate Facebook

This post by "Hadla" (Monday, 6. November 2017, 16:19) has been deleted by the author himself (Monday, 6. November 2017, 16:29) with the following reason: a ,remettre mercredi

This post by "Hadla" (Monday, 20. November 2017, 20:08) has been deleted by the author himself (Monday, 20. November 2017, 21:59) with the following reason: trompé

Hadla

Game Master (fr)

• Send private message

5

Monday, 13. August 2018, 15:52

Chère communauté ayant trop de travail IRL , je dois vous quitter en vous souhaitant une bonne continuation sur Last Chaos .

• Activate Facebook