You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "ATORMENTADA" has been banned
  • "ATORMENTADA" started this thread

Date of registration: 22. January 2017

• Send private message

1

Monday, 24. July 2017, 13:22

Eventos engarces?

93%

Si (13)

7%

No (1)

A ver mi propuesta seria hacer eventos al igual que los hay para insertar, quitar y combinar, hacerlos de abrir huecos con un mayor rate a la hora de abrirlos, vamos por decirlo asi que haya mas probabilidad de llegar a abrir hasta 7 huecos en armas, armaduras y joyas

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Shopper

Newbie

Date of registration: 12. June 2017

• Send private message

2

Monday, 24. July 2017, 13:43

M gusta la idea pero tambien que se puedan poner engarces iguales porque si abres 7 huecos que metes ? En el caso de un echi x ejemplo metes chaos coral , coral, preci mag, intelig, y que mas le pones ? Armadura ? Esquiva ? Const ? Para que tantos huecos ? Si los engarces son lv5 max excepto el coral, nse pero yo con 5 engarces ya me sobra.. pero todo lo que sea mejorar el juego yo estoy de acuerdo :D

• Activate Facebook

TOKY

Newbie

Date of registration: 5. January 2016

• Send private message

3

Monday, 24. July 2017, 21:37

evento engarces

el Evento sólo es de joyas del Chaos ?????

Gracias

• Activate Facebook