You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

tutaniko

Newbie

• "tutaniko" started this thread

Date of registration: 22. January 2017

• Send private message

1

Saturday, 28. July 2018, 13:04

Ases de picas, diamantes, etc

A mi a a mucha gente nos gustaria saber si van a volver de una vez estas cartas, pero no me refiero como recompensa de fidelidad, me refiero si las pondran en la shop o activaran la bombilla de nuevo.

Lo que no me explico es porque no lo dejan puesto ya, si saben que seria una forma segura de vender shop y que hayan menos timos a la hora de la venta de shop.

Estaría bien que nos comentaran si lo van a implementar, o si los quitaron porque a ustedes no les interesa la venta de estas cartas

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Zethagos

Game Master (es)

• "Zethagos" has been banned

Date of registration: 23. May 2018

• Send private message

2

Saturday, 28. July 2018, 14:18

Hola ¡¡

De momento no se sabe nada todo lo que se ponga sera publicado en el foro para que sepan las novedades ..

un saludo

• Activate Facebook

Nyuma

Game Master (es)

Date of registration: 16. July 2018

• Send private message

3

Saturday, 28. July 2018, 14:18

Buenas tardes tutaniko.

Su sugerencia sera comunicada el lunes al Coma, y cuando la empresa le comunique algo a el se lo aremos saber.
Gracias por su sugerencia tutaniko.

Atentamente Nyuma.

• Activate Facebook