You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Ojitos

Newbie

• "Ojitos" started this thread

Date of registration: 3. November 2018

• Send private message

1

Saturday, 3. November 2018, 15:52

Pj Mercader

Hola , paso a contarles mi problema, migre mi cuenta de Bilagames a Gamigo con mi personaje principal, resulta que en Bila yo era mercader y al migrar me quitaron esa condición :S . quisiera que me resuelvan este asunto ya que no quiero , ni pienso crear otro personaje para hacerlo mercader :cursing: . Muchas Gracias , espero su respuesta favorable . :P

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Nyuma

Game Master (es)

Date of registration: 16. July 2018

• Send private message

2

Saturday, 3. November 2018, 16:52

Hola, seguro que era ese el pj mercader? mira bien y intenta recordar, mira todos los pjs de la cuenta.
Atentamente Nyuma

• Activate Facebook

Ojitos

Newbie

• "Ojitos" started this thread

Date of registration: 3. November 2018

• Send private message

3

Monday, 5. November 2018, 12:52

Buen dia , si estoy segura porque era mi personaje principal y lo primero que hice fue revisar el resto que no pueden ser mercader ya que una es fenix y el otro pj no tiene nivel para serlo, por favor te pido que me digas como solucionar este inconvenient

Hola, seguro que era ese el pj mercader? mira bien y intenta recordar, mira todos los pjs de la cuenta.
Atentamente Nyuma
  • Activate Facebook

Nyuma

Game Master (es)

Date of registration: 16. July 2018

• Send private message

4

Monday, 5. November 2018, 13:05

Hola, te mando privado.
Atentamente Nyuma