You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Shantay

Newbie

• "Shantay" started this thread

Date of registration: 19. July 2015

• Send private message

1

Saturday, 22. June 2019, 21:07

[Critica] Evento doppio drop

Salve,

apro questo thread di critica perché da diverso tempo ho notato il basso (se non nullo) drop rate di item durante l'evento doppio drop.
Gioco da anni ad LC e non ricordo che durante l'evento doppio drop si arrivasse a droppare addirittura meno che nelle giornate normali (quindi senza evento).
Non pretendo di certo che sia come avere la benedizione di Natale, ma neanche come ora!Tanto vale non fare l'evento a questo punto!

Saluti

Shantay

This post has been edited 1 times, last edit by "Shantay" (23. June 2019, 09:56)

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Asuger

Game master (it)

Date of registration: 6. September 2018

• Send private message

2

Saturday, 22. June 2019, 22:26

Buonasera Shantay,

mi dispiace per questa sua nota, ho riportato la sua osservazione e a breve verrà effettuato un controllo sull'evento doppio item drop.

Saluti,
Asuger

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook