You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Last Chaos Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

jabatooo

Newbie

• "jabatooo" started this thread

Date of registration: 12. July 2019

• Send private message

1

Tuesday, 16. July 2019, 15:30

drop

hola llevo 11 años en last y lo deje un tiempo pero eso no es el el caso es que me gustaria que volvierais a lo de antes que los monstruos de colos azul no dropeen asi no no vendra usuarios con mayor lvl a matar monstruos solo por drop y mas rapido gracias

• Go to the top of the page
  • Activate Facebook

ROMPEHUESOS

Rising Star

• "ROMPEHUESOS" is male

Date of registration: 23. November 2015

• Send private message

2

Tuesday, 16. July 2019, 16:28

Emmm creo que eso ya hace semanas que está así, lo único que pueden dropear los de color azul son los elementos de iris (el evento que dura 5 semanas y esta activo ahora mismo) y éso siempre fue así,siempre se dropearon,lo que no era normal era lo de las celes pero el resto de ítems de eventos sí que se pueden dropear desde siempre.

¿ALGUIEN SABE CUANTOS GILIPO.LLAS NOS TOCAN POR PERSONA?. A VER SI ESTOY YO ATENDIENDO A LOS VUESTROS...
  • Go to the top of the page
  • Activate Facebook